loading...
هدایت
محمد بازدید : 8 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
رئيس سازمان تبليغات اسلامي كشور با تاکید بر اینکه قاچاق كالاهاي فرهنگي نسل جوان را هدف قرار داده افزود: مبلغان كشور در شبكه هاي اجتماعي گوناگون در جهت آگاهي بخشي به مردم فعال باشند.

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/11/03/IMG17094233.jpg


محمد بازدید : 18 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

ضمن تبریک به بازگشت آقای سعادت به استانداری ارومیه وارزوی توفیقات هرچه بیشتر برای ایشان وضمن قدردانی وتشکر از محضرشان به خاطر همکاری قابل تقدبر وبسیار موثر در تالیف پایان نامه ی کارشناسی ارشد اینجانب با عنوان "انقلاب اسلامی در ارومیه ازسال 1340تا 1357  "از ایشان دعوت می کنم به نظرات اینجانب درخصوص احیاءآذربایجان به جای دریاچه که طی نوشته هایی در وبلاگ راه وحدت درج شده است توجه فرمایند.مختصرا به اطلاع عزیز بزرگوار وبسیار متشرع وعدالتگرا می رسانم که هیچ خطری تحت عنوان غبار یا سونامی نمک وجود ندارد ونخواهد داشت واراضی وجوانان ومردم آذربایجان برای حل معضل بیکاری واشتغالزایی ورشد وتوسعه ی شمالغرب کشور سخت محتاج قطره قطره آب شیرین رودهایشان هستند وباید از طریق پروژه های آبخیز داری وآبخانداری وسدسازی آب موردنیازسفره های زیرزمینی وهم پوشش گیاهی حداکثری شمالغرب کشور به منظور تولید وصادرات انواع محصولات دامی وکشاورزی تامین گردد وهر گونه هدر دادن قطرات  آب شیرین باهربهانه ازجمله نجات دریاچه حکم تیری را دارد که به قلب جوانان شلیک می شودهمان بهتر که دریاچه فدای مردم شود ونه اینکه مردم وسرزمین غیور مردان فدای دریاچه شود09143898257


محمد بازدید : 12 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
Windows Defender نام نرم‌افزار امنیتی شرکت مایکروسافت است که در ویندوزهای 7 و 8 به طور پیش‌فرض نصب شده است. در صورتی که از Windows Defender برای اسکن فایل‌های خود زیاد استفاده می‌کنید حتماً علاقه‌ دارید که سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این ترفند می‌توانید گزینه‌ی Scan with Windows Defender را به منوی راست کلیک فایل‌ها اضافه کنید تا از این پس سریعاً فایل‌های مشکوک خود را به وسیله‌ی Windows Defender اسکن کنید.


محمد بازدید : 34 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

shahid

ای شقایق‏ های آتش گرفته،

دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را در خود دارد؛
آیا آن روز نیز خواهد رسید،
که بلبلی دیگر،
در وصف ما سرود شهادت بسراید؟


محمد بازدید : 17 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
بعضی جوک ها در عین بی مزگی به یاد میمونن. مثلا من هر بار ذرت مکزیکی میبینم که ماشالا همه جا هست و به وفور میبینم یاد " اینقد که ذرت مکزیکی تو ایران اشتغالزایی کرد، تو خود مکزیک نکرد" میفتم. جالبه که خنده ام نمیگیره بعد آرزو میکردم کاش جوک خنده دار تری تو ذهنم میموند و این قابلیت رو داشتم که به ج.ک های تکراری هم بخندم. اونوقت تو تنهاییهام کلی با خودم حال میکردم و میخندیدم.

خیلی از کتابای معروف که همه خوندن رو نخوندم. اوضام تو فیلم بدتره. تقریبا هیچ فیلم معروفی رو ندیدم. نخندین. خب ندیدم! من دچار سندرم زود حوصله سر رفتن هستم. اگه مقدمه کتاب جذاب نباشه و متن و لحن نویسنده گیرا نباشه ادامه نمیدم. اگه داستان و رمان باشه (به استثناء متون قدیمی) حوصله ام سر میره. تمام مدت تو ذهنم این سوال پیش میاد خب حالا فرضا فهمیدی x و y این بودن و طی این حوادث این شدن. خب که چی! من آدم خلاصه هام . دوس دارم نتایج رو تو 1 سطر بخونم و همون 1 سطر تو ذهنم بمونه. 

از مامانم میپرسیدم فلان سریال(که خودم حوصله ام نمیکشه دنبال کنم اما کنجکاوم آخرش رو بدونم ) چی شد. بنده خدا تا میاد با جزئیات و آب و تاب توضیح بده میبینیم 10 دقیقه است دارم گوش میدم و هنوز هم نفهمیدم چی شده. حوصله ام سر میره و یواشکی بحث رو عوض میکنم. 

میدونم. خب اینم یه نوع بیماریه. بیماری حوصله سر رفتن مزمن. 

خدای مهربون همه مریضا رو شفا بده، به منم کمک کنه واسه این بیماریم درمانی پیدا کنم.


محمد بازدید : 46 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

منبع غنی هیدرات های گازی (متان یخ زده) در دریای خزر کشف شد .
این منابع در عمق 20 تا 3000متری از بستر دریای خزر قرار دارد هر یک متر مکعب هیدرات گازی 164 برابر گاز طبیعی انرژی متراکم دارد .بدون هرگونه آلایندگی است .

  

  انتشار خبر 27 بهمن 1392منبع: iribnews.

ژاپن اعلام کرد که برای نخستین بار در جهان با موفقیت توانسته از هیدرات یخ زده متان در ساحل مرکزی خود، گاز طبیعی تولید کند


محمد بازدید : 16 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دليل بغض و اشك اين دل پر بهانه اي

زيباترين آرزو و ناب ترين عاشقا نه اي

از ياد نميروي يك دم اي آفت جان

بر لوح قلبم تا ابد نقش جاودانه اي

احساسم پر زند بسويت درياب مرا!

تو اوج احساس من در هر كرانه اي

دوستت دارم  با هر تار و پود جانم

تو آبادي ِ  ويرانه اين دل پر شراره اي

بي تو گوارباد هر دم مرگ بر من

تو دليل زندگي اين دل ِ ديوانه اي

بي تو سرد است آشيانم و قلبم خالي زعشق

تو قوت ِ قلب من و گرمي  اين آشيانه اي

هر روز بيا دتو شود آغاز و تو

عشق بي مثال ِ  من و ناب ترين افسانه اي

 



محمد بازدید : 58 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
سیلـــــــــــــــوم
خب اوپا چند روز پیش رفته بوده شانگهای اگه درست گفته باشم
برای شوتینگ کمپانی کیا موتورز
یه سری عکس هم اومده که براتون میزارم

http://www.uplooder.net/img/image/56/4a6f1e725272ba787aed28c6b5564c4d/1__4_.jpg


محمد بازدید : 12 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

مقدمه

یک موتور الکتریکی، الکتریسیته را به حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند. عمل عکس آن که تبدیل حرکت مکانیکی به الکتریسیته است، توسط ژنراتور انجام می‌شود. این دو وسیله بجز در عملکرد ، مشابه یکدیگر هستند. اکثر موتورهای الکتریکی توسط الکترومغناطیس کار می‌کنند، اما موتورهایی که بر اساس پدیده‌های دیگری نظیر نیروی الکتروستاتیک و اثر پیزوالکتریک کار می‌کنند، هم وجود دارند.

ایده کلی این است که وقتی که یک ماده حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن ماده از سوی میدان اعمال می‌شود. در یک موتور استوانه‌ای ، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیرویی است که به فاصله‌ای معین از محور روتور به روتور اعمال می‌شود، می‌گردد.

 

اغلب موتورهای الکتریکی دوارند، اما موتور خطی هم وجود دارند. در یک موتور دوار بخش متحرک (که معمولاً درون موتور است) روتور و بخش ثابت استاتور خوانده می‌شود. روتور شامل آهنرباهای الکتریکی است که روی یک قاب سیم پیچی شده است. گر چه این قاب اغلب آرمیچر خوانده می‌شود، اما این واژه عموماً به غلط بکار برده می‌شود. در واقع آرمیچر آن بخش از موتور است که به آن ولتاژ ورودی اعمال می‌شود یا آن بخش از ژنراتور است که در آن ولتاژ خروجی ایجاد می‌شود. با توجه به طراحی ماشین ، هر کدام از بخشهای روتور یا استاتور می‌توانند به عنوان آرمیچر باشند. برای ساختن موتورهایی بسیار ساده کیتهایی را در مدارس استفاده می‌کنند.

 


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 2,903